اخبار نرم افزار

Download studio
Ver: 5.02.0
web site: conceiva.com
اين نرم افزار به شما امكان مي دهد تا هر چيزي كه مي خواهيد از اينترنت دانلود كنيد.
اين برنامه سرعت دريافت هاي شما را تا 500 درصد افزايش مي دهد. توسط آن مي توانيد دريافت هايتان را مديريت و دسته بندي كرده و دريافت هاي نا تمام را ادامه دهيد. همچنين قادر به دريافت فيل هاي ويديوئي فلش در سايت هاي گوناگون خواهيد بود. اين نرم افزار به شما امكان مي دهد تا يك سايت را بطور كامل دريافت كنيد. همچنين توسط آن مي توانيد فايل هاي صوتي و تصويري در حال اجرا را دريافت كنيد. از اين برنامه همچنين مي توانيد براي دريافت pod cast ها و RSS feed ها نيز مي توانيد استفاده كنيد.
---------------------------------------------
Web site maestro
Ver: 6.6
web site: tonbrand.nl

اين نرم افزار سرعت وب سايت شما را با بهينه سازي كد هاي Html و همچنين Script هايي نظير PHP, ASP, Java script, CSS,... افزايش مي دهد.
امكان Smart handling اين نرم افزار به شما امكان مي دهد تا به صورت خودكار فقط صفحاتي كه در طول روز ويرايش كرده ايد بهينه سازي شده و به Server ارسال شوند.
شما مي توانيد فايل ها و پوشه هاي مورد نظر خود براي بهينه سازي را به داخل برنامه بيندازيد. يكي از مزاياي اين نرم افزار اين است كه تغييرات را روي فايل هاي اصلي شما انجام نمي دهد و يك كپي از آنها ايجاد مي كند.
دانلود برنامه:
---------------------------------------------
Mailing list studio
Ver: 3.7
web site: mailinliststudio.net
اين نرم افزار به شركت ها امكان مي دهد تا تعداد نامحدودي Email به تعداد نامحدودي مشتري ارسال كنند. Mailing list studio به شما امكان مي دهد تا بصورت كاملا پويا به هر مشتري با هر مشخصات شخصي مربوط به خودش پيغام بفرستيد. به راحتي مي توانيد ايميل هاي مورد نظر خود را از SQL, Outlook, Access, Exel, Outlook Express و فايل متني به برنامه وارد كره و در گروه هاي مختلف دسته بندي كنيد. مي توانيد توسط ويرايش گر Html گنجانيده شده در برنامه Email هاي زيبايي حاوي عكس, Animation, video بسازيد. امكان Attach كردن فايل به Email ها نيز وجود دارد. براي استفاده از اين نرم افزار احتياج به ساخت حساب Email جديدي نخواهيد داشت و حتي مي توانيد Email هاي خود را بدون استفاده از SMTP server ارسال كنيد.
---------------------------------------------
Maxthon Browser
web site: maxthon.com
Maxthon مرورگر قدرتمند و انعتاف پذيري است كه از قدرت و هسته مرورگر IE بهره مي برد. اين مرورگر نسبت به IE درصد كمتري از RAM شما را اشغال مي كند. اين مرورگر امكانات Table Browsing (مرور همزمان چند صفحه وب در يك پنجره), Mouse Gestures(حركات بيانگر موس), AD Hunter (شكاچي تبليغات مزاخم اينترنتي) و ... را در اختيارتان قرار مي دهد.
---------------------------------------------
Shadow Professional
web site: systenance.com
مجموعه اي كامل از ابزارهايي است كه شما براي پنهان ماندن فعاليت هايتان در اينترنت و كامپيوترتان به آنها احتياج خواهيد داشت. اين نرم افزار برخلاف برنامه هاي مشابه رد پاهاي شما را در همان لحظه از بين مي برد. همچنين يك پوشه مخفي براي ذخيره فايل هاي دريافتي و سايت هاي مورد علاقه در اختيارتان قرار مي دهد.
من هم در پائين براي راحتي شما كاربران عزيز لينك اين برنامه را قرار دادم:
Shadow Professional for Vista v2.9.1.100
Shadow Professional v2.7
Index.dat Analyzer v2.0
---------------------------------------------
Internet Access Controller
web site: gearboxcomputers.com
از اين نرم افزار همان طور كه از نام آن پيداست جهت محدود سازي دسترسي به اينترنت استفاده مي شود. امكان محدود كردن دسترسي به اينترنت در زمان هاي مشخص و رمز دار كردن يك Internet Connection و دادن اجازه استفاده از اينترنت فقط تا مدت تعيين شده توسط شما و محدود كردن كاربر در استفاده از نرم افزار ها و وب سايت ها و تعيين حداكثر زمان استفاده روزانه از اينترنت و ... از امكانات اين نرم افزار مي باشند.
---------------------------------------------
SSW Link Auditor
website: ssw.com
اين نرم افزار سريع و قدرتمندبه شما كمك مي كند تا به راحتي لينك هاي سايت رو به رشد خود را تحت نظر گرفته و از لينك هاي شكسته شده مطلع شويد. اين نرم افزار مي تواند بصورت خودكار و در زمان هاي تعيين شده توسط شما اين كار را انجام دهد.
همچنين اين نرم افزار Google rank صفحات سايت شما را افزايش مي دهد.

هیچ نظری موجود نیست: