مايكروسافت


راه اندازی موتور جست و جوی جدید مایکروسافت

مایکروسافت در پی شکست در پروژه خرید یاهو قصد دارد از پاییز آینده یک موتورجست و جوی جدید روی شبکه اجتماعی bookface راه اندازی کند.
به گزارش مهر ¸غول نرم افزاری دنیا پس از شکست تلاش هایی که در خصوص خرید یاهو انجام داد تصمیم گرفت به رزمایش بزرگ خود در ورود به دنیای اینترنت ادامه دهد.مایکروسافت اکتبر گزشته 1.6 درصد از سهام شرکت bookface را خریداری کرد. در آن زمان استیو بالمر رییس مایکروسافت اظهار داشت که فیس بوک در چند سال آینده می تواند 25 درصد ازتبلیغات آنلاین را به خود اختصاص دهد.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال¸ عملیات راه اندازی این موتور جست و جوی جدید مایکروسافت روی فیس بوک از پاییزآینده و با تقویت ارتباط میان دو گروه آغاز شد. بر پایه این توافق¸ شرکت فیس بوک به ریاست مارک زاکر برگ 24 ساله¸ روی صفحات خود از بنر های تبلیغاتی ارائه شده از سوی مایکروسافت استفاده خواهد کرد. همچنین در راستای رقابت با گوگل بزرگترین موتور جست و جوی دنیا مایکروسافت با فیس بوک به توافق رسیده است که به میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی سرویس جست و جو روی وب عرضه کند. استیو بالمر در این خصوص اظهار داشت : جست و جو یکی از نقاط مقصد روی اینترنت و بهترین موقعیت برای ارائه محصولات جدید به مشتریان است.

هیچ نظری موجود نیست: