Web Site

بورس دوچرخه های قدیمی و عتیقه
این سایت به بورس دوچرخه های قدیمی و عتیقه اختصاص دارد. این سایت با هدف اطلاع رسانی به کلکسیونرهای دوچرخه¸ تشکیل شدهاست.
در این سایت جالب¸ مباحثی چون: سوالات فنی¸ تعمیرات دوچرخه های مورد علاقه کلکسیونرها¸ کتاب فروشی¸ آگهی¸ میزگرد بحث¸ تقویم برنامه ها و گالری عکس قرار داده شده است که جزو بخش های جالب و جذاب این سایت به شمار می ایند.
www.thecabe.com
---------------------------------------------
طالع بینی
آیا شما هم به طالع بینی ماه تولدتان علاقه دارید؟
آیا دوست دارید طالع بینی ماهیانه خود را مطالعه کنید؟
اگر جوابتان مثبت است به این سایت سری بزنید. این سایت¸ بصورت ماهانه¸ طالع بینی دقیقی ازروی ستاره ها ارائه می دهد. همچنین اگر علاقه مند به آموزش طالع بینی هستید¸ این سایت می تواند به علاقه شما جواب مثبت دهد چرا که طالع بینی از روی ستاره ها را نیز آموزش و اطلاعاتی دراین زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد.
www.hermesfoot.com
---------------------------------------------
اقیانوس ها

این سایت به ارائه اطلاعات کاملی در زمینه اقیانوس ها می پردازد. این سایت به بررسی میزان آلودگی آب اقیانوس ها¸ کشف موجودات آبزی¸ درجه حرارت آب ها¸ بازسازی محل اسکان ماهی های آزاد پرداخته و اطلاعاتی درباره گونه های متنوع موجودات آبزی و تحقیق در این زمینه را به کاربران ارائه میدهد.
همچنین فرهنگ لغت کاملی در زمینه موجودات دریایی در این سایت موجود می باشد که استفاده از آن خالی ازلطف نیست.
www.oceanlink.island.net
---------------------------------------------
سفال گری
این سایت را برای کسانی که به هنر سفال گری و نقاشی و نوشتن روی سفال علاقه مند هستند در نظر گرفته ایم.
دراین سایت¸ علاوه بر آشنایی کامل با شهر کوئیمپر در شمال غربی فرانسه¸ از صنعت سفال و نحوه نقاشی و نوشتن روی آنها آشنا می شوید. اطلاعات شهری¸ مردم¸ سفال گری¸ خرید از اینترنت¸ تور خرید در بریتانیاو معرفی تعدادی از سایت های طنز¸ از خدمات این سایت می باشد. از همه مهمتر¸ تصاویر سفال ها و نوشته های روی سفال است که این سایت امکان در اختیار قرار گرفتن رایگان نمونه هایی از آنها را به کاربرانش می دهد.
www.oldquimper.com
---------------------------------------------
نقشه تهران

در این سایت شما می توانید تمامی مناطق 22 گانه تهران بزرگرا ببینید¸ به چهار جهت حرکت دهید و یا مستقیم به نقطه دلخواه بروید. از جمله امکانات فعلی این سایت شیوه خاصجستجویاین سایت می باشد که سرعت دسترسی به نقاط مورد نظر را بسیار افزایش می دهد. تمامی کوچه ها¸ معابر¸ خیابان ها¸ بزرگ راه ها¸ محلات¸ مناطق¸ بیمارستان ها و سفارت خانه ها ازجمله نقاطی است که در پایگاه داده های این سایت موجود است. راهنمای سایت نیز بطور کامل چگونگی استفاده از آن را شرح داده است. در صورتی که این آدرس را فراموش کردید کلمه نقشه تهران را در جستجوگر یاهو و یا گوگل جستجو کنید تا در صفحه اول نتایج¸ آن را ببینید.
www.emap.ir
---------------------------------------------
سی نت
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تصمیم به خرید یک لپ تاپ¸ رایانه شخصی و یا یک دستگاه پخش موزیک را گرفته اید¸ ولیکن از قیمت دقیق آنها و مدل های جدیدشان در بازار بی خبر بوده اید. در این سایت مشکل شما رفع خواهد شد. چرا که به راحتی می توانید مدل سیستم مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس از مبلغ آن با خبر شوید. ضمنا اگر در جستجوی فناوری های جدید الکترونیکی و رایانه ای هستید و یا از یررسی ها و نقد های معتبر کارشناسان خبره لذت می برید و یا علاقه مند به اخبار روز هستید این پایگاه می تواند برایتان مفید باشد.
www.cnet.com
---------------------------------------------
تکنو تاکس
این هم سایتی برای علاقه مندان به لینوکس!
این سایت که لینوکسفارسی را در خود جای گنجانده است¸ مقالات آموزشی مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد¸ این مقالات در سیزده بخش از جمله مفاهیم پایه¸ محیط های گرافیکی¸ لینوکس¸ شبکه¸ نصب و پیکربندی لینوکس و ... گردآوری شدهاست.
با گسترش استفاده از لینوکس در دنیا¸ بد نیست شما هم به این سایت سری بزنید.
www.technothux.com
---------------------------------------------
کد های برنامه نویسی
اگر به زبان های برنامه نویسی علاقه مند هستید و یا در نوشتن برنامه هایتان به کد های برنامه نویسی نیاز دارید و یا به گونه ای به دنبال کد های برنامه نویسی می گردید¸ حتما به این سایت سر بزنید.
در این سایت¸ این امکان در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید کد های مورد نظرتان را بصورت رایگان دریافت کنید و از گشت و گزارهایتان در اینترنت بابت پیدا کردن کد هایبرنامه نویسی¸ راحت شوید.
www.codeproject.com
---------------------------------------------
آنتی ویروس
نوبتی هم که باشد نوبت به سایتی است که نگرانی و دلهره های کاربران اینترنت را برطرف می کند.
این سایت که یک ضدویروس قوی دارد¸ به شما در رفع نگرانی ویروس های مختلف که هر روز در حال افزایش هستند کمک می کند. ضدویروس قوی آویرا به شما کمک می کند تا بتوانید ضدویروس را بر روی کامپیوترتان رایگان دانلود کرده و بدین وسیله ازانواع و گونه های جدید و مختلف ویروس ها اطلاعات کسب کرده و آنها را از بین ببرید.این سایت کمک می کند تا ویروس هایی را که هر روز به بهانه های جدید تری سعی در کلافه کردنتان دارند را از بین ببرید.
www.free-av.com
---------------------------------------------
تصاویر زیبا
سایت پی بیس هم از آن دسته از سایت هایی است که با ارائه مجموعه ای متنوع از تصاویر زیبا وجذاب در موضوعات گوناگون¸ کاربران و بینندگان خود را شیفته و مجذوب می کند. دراین سایت عکس هایی با دسته بندی های مختلفی چون گرافیک¸ دکوراسیون¸ معماری¸ طراحی صنعتی¸ نقاشی و تصویر سازی¸ گل های زیبا¸ تصاویر جذاب¸ دنیای وحش و ... قرار داده شده است.
این سایت که میلیون ها عکس در خود جای داده است از جمله سایت هایی است که مطمئنا در سیستم خود ذخیره خواهید کرد که هر چند روز یک بار سری به آن بزنید و از عکس های جدید آن لذت ببرید.
www.pbase.com
---------------------------------------------
دفتر طنز

باغ خندان ز گل خندان است خنده آئین خردمندان است
این بیت¸ اولین نوشته ایست که با وارد شدن به پایگاه دفتر طنز که متعلق به دفتر طنز حوزه هنری است¸ با آن برخورد خواهید کرد. این سایت در خود مجموعه ای از آخرین اخبار دفتر طنز و محتوای مرتبط با دنیای طنز¸ از جمله لطیفه¸ داستان و شعر طنز را گنجانده است. در صفحه نخست می توانید خبر های مرتبط با نشست ها و گردهمایی های مربوط به طنز و تازه های مقالات و کتاب ها و دریافت فیلم های فلش و معرفی کتاب های مرتبط با این مقوله رامشاهده کنید. در ستون سمت راست است سایت نیز می توانید از جوک های تصادفی¸ منتخب آثار و بخش پر بیننده ترین ها دیدن کرده و از مطالب گنجانیده شده لذت ببرید.
www.daftaretanz.com

هیچ نظری موجود نیست: